Καταργείται από την Ευρώπη το Nissan Note

Θύμα της επιτυχίας των crossover και SUV φαίνεται να πέφτουν τα πολυμορφικά, καθώς οι πωλήσεις τους έχουν πάρει την κατιούσα, με πιο πρόσφατο θύμα να είναι το Nissan Note.
Αυτό τουλάχιστον δηλώνει το επικεφαλής πωλήσεων και marketing της ιαπωνικής εταιρίας για την ευρωπαϊκή αγορά, Guillaume Cartier, καθώς οι πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας έχει μειωθεί στις περίπου 600.000 μονάδες, όταν κάποτε έφτανε το 1.1 εκατ. πωλήσεις ετησίως.

Έτσι, η Nissan θα καταργήσει από τη γκάμα της το Note, όταν κλείσει ο κύκλος ζωής της δεύτερης γενιάς του μοντέλου, την ερχόμενη άνοιξη, όπου η παραγωγή του γίνεται στο Sunderland της Αγγλίας. Η μεγαλύτερη αγορά του μοντέλου στην Ευρώπη είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία αποροφά πάνω από το 50% των συνολικών του πωλήσεων.

Υπάρχει, όμως, και άλλος λόγος για αυτή την απόφαση της Nissan, και δεν είναι άλλος από το νέο Micra. Αυτό έχει μεγαλώσει αισθητά σε διαστάσεις, όντας πλέον ένα από τα μεγαλύτερα στη supermini κατηγορία.

Η ιαπωνική εταιρία πιστεύει ότι η πέμπτη γενιά του μοντέλου θα καλύψει επάξια το κενό του Note. Η 5η γενιάς του ιαπωνικού supermini εκτός από αυξημένους χώρους και όμορφο σχεδιασμό, διαθέτει και ποιοτικότερο εσωτερικό. Στόχος της Nissan με το νέο Micra, είναι να κερδίσει πίσω τους πελάτες, προσφέροντας πιο ποιοτικό και πλούσιο εσωτερικό. Αυτός είναι και ο λόγος που η παραγωγή του θα μεταφερθεί από την Ινδία στη Γαλλία, με τις πωλήσεις του να αναμένονται να ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον ερχόμενο Μάρτιο, ενώ στην Ελλάδα θα έρθει τον Απρίλιο.

Η Nissan προσδοκά σε μεγαλύτερες πωλήσεις για το νέο Micra σε σχέση με αυτές της τωρινής γενιάς, λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους του, αλλά και της ευρύτερης γκάμας κινητήρων που φορά. Κατά το λανσάρισμα θα είναι διαθέσιμο με τον τρικύλινδρο 0.9-λίτρων turbo κινητήρα της Renault απόδοσης 90 ίππων αλλά και τον 1.500αρη diesel ίδιας απόδοσης, ενώ σύντομα θα προστεθεί και ένας 1.000άρης ατμοσφαιρικός με 73 άλογα.

Το νέο Micra βασίζεται πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα CMF. H παραγωγή του αυτοκίνητου θα ξεκινήσει προς τα τέλη του 2016, και γι’αυτό το σκοπό η γαλλική εταιρία επενδύει 7 εκατ. ευρώ για την αγορά νέων μηχανημάτων και εργαλείων, με στόχο την παραγωγή 132.000 μονάδων ετησίως.

 Autoblog.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο