Ραντεβού στο… σιντριβάνι με Athens Χclusive Designers Week

Στην 22η σεζόν της Athens Χclusive Designers Week η μόδα κατεβαίνει από την πασαρέλα του Ζαππείου Μεγάρου και δίνει ραντεβού στο σιντριβάνι, κάτω από τις γιακαράντες, αλλά και στον σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα. «Η προσπάθειά μας αυτή τη φορά ήταν να επενδύσουμε στο να δείξουν οι σχεδιαστές και σε άλλους χώρους», λέει στην «Κ» η διοργανώτρια της AXDW Τόνια Φουσέκη. Το γεγονός, το οποίο οργανώνεται δύο φορές τον χρόνο ξεκινώντας από το 2007, φιλοδοξεί να χτίσει γέφυρες μεταξύ της εγχώριας μόδας και της διεθνούς βιομηχανίας.

Από τις 19 μέχρι και τις 22 Οκτωβρίου, το Ζάππειο Μέγαρο αλλά και γειτονικά σημεία φιλοξενούν ένα, κατά τη Φουσέκη, «δυναμικό ρόστερ» που αποτελείται από σχεδιαστές, οίκους μόδας και αξεσουάρ που αποκαλύπτουν τις προτάσεις τους για την επόμενη άνοιξη και καλοκαίρι. Επίσημη προσκεκλημένη της διοργάνωσης είναι η Αννα Μολινάρι, ιδρύτρια της ιταλικής μάρκας Blumarine. Μετρώντας 40 χρόνια στον στίβο της βιομηχανίας, η γνωστή και ως «βασίλισσα των τριαντάφυλλων» (το λουλούδι είναι επαναλαμβανόμενο μοτίβο στον οίκο) θα παρουσιάσει τη συλλογή Blugirl για το καλοκαίρι του 2018, σε παγκόσμια πρώτη, στον χώρο του περιστυλίου.

Η διοργάνωση φιλοξενεί, επίσης, συλλογές μόδας των Avgousta Theodoulou, Baya, Brokers, Celebrity Skin, Kathy Heyndels σε συνεργασία με τους Giannetos Handmade, Mi-Ro, Olga Karaververi, Panos Apergis με την Point Loom, Parthenis, Tassos Mitropoulos, Vassilis Zoulias και Zini Boutique. Το διεθνές, γεννημένο στην Ελλάδα brand κοσμημάτων και αξεσουάρ Folli Follie παίρνει μέρος στην 22η έκδοση της AXDW με μια επίδειξη που γίνεται σε συνέργεια με Ελληνες σχεδιαστές, ενώ στη διοργάνωση συμμετέχει και ο σχεδιαστής υποδημάτων Giorgio Fatouro. Η AXDW συνεχίζει και τον θεσμό των New Designers Awards με τη συμμετοχή 10 νέων σχεδιαστών, ενώ φιλοξενούνται επίσης και οι ομαδικές συλλογές αποφοίτησης των σχολών Akto Art & Design College και Athens Fashion Club.

«Ηταν μια περίεργη σεζόν, υπήρχαν σχεδιαστές που δεν μπορούσαν να συμμετάσχουν προηγούμενες φορές και τους είδα τώρα με μεγαλύτερη άνεση κι άλλοι που θα περίμενε κανείς ότι έχουν την ευκολία αλλά δεν την είχαν. Θα έλεγα ότι τα μηνύματα της αγοράς είναι αντιφατικά», σημειώνει η Φουσέκη.

Αυτή τη σεζόν η διοργάνωση υποστηρίζει την εκστρατεία Bring Them Back (www.bringthemback.org), η οποία δρα για τον επαναπατρισμό των Γλυπτών του Παρθενώνα. Στο Ζάππειο, η κεντρική ιδέα της εκστρατείας θα αναδειχθεί μέσα από σειρά ενεργειών.

Στην Αθήνα για την 22η AXDW αναμένονται και διεθνή ΜΜΕ και αγοραστές. www.axdw.gr

kathimerini.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο