Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις ωθούν τα παιδιά να επιλέγουν περισσότερα σνακ

Παιδιά προσχολικής ηλικίας που παρακολουθούσαν εκπομπή στην τηλεόραση που διακόπηκε με διαφημίσεις για αλμυρό σνακ κατανάλωσαν περισσότερο από αυτό το τρόφιμο στη συνέχεια, ανακάλυψε νέα έρευνα.
Η Jennifer Emond, του  Dartmouth College, δήλωσε ότι το εύρημα υποδεικνύει ότι μικρά παιδιά εκτίθενται πολύ σε τηλεοπτικές διαφημίσεις τροφίμων, που μπορεί να συμβάλλουν σε ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες.
Οι ερευνητές σημείωσαν ότι φτωχές διατροφικά, πυκνές ενεργειακά τροφές, συνεχίζουν να διαφημίζονται έντονα σε πολύ μικρά παιδιά.
Οι ερευνητές μελέτησαν 60 παιδιά, 2 έως 5 ετών, καθώς παρακολουθούσαν 14λεπτο απόσπασμα εκπομπής.
Τα παιδιά έλαβαν ένα χορταστικό σνακ πριν την εκπομπή και στη συνέχεια είχαν, κατά τη διάρκειά της, απεριόριστη πρόσβαση σε σνακ.
Ορισμένα είδαν το απόσπασμα της εκπομπής χωρίς διαφημίσεις, ενώ άλλα είδαν την εκπομπή με διαφήμιση δημοφιλούς αλμυρού σνακ.
Παιδιά που παρακολούθησαν τη διαφήμιση του σνακ κατανάλωσαν κατά μέσον όρο 29,5 kcal περισσότερες και η κύρια επίδραση καθοδηγήθηκε από μεγαλύτερη κατανάλωση της τροφής που διαφημίστηκε.
Οι ερευνητές πιστεύουν ότι αυτό δείχνει ότι διαφημίσεις τροφίμων ωθούν τα παιδιά να τρώνε, ακόμα και όταν δεν πεινούν. Ο περιορισμός των διαφημίσεων τροφίμων που απευθύνονται στα παιδιά θα πρέπει να τα βοηθά να τρώνε πιο υγιεινά και να καταναλώνουν λιγότερες αχρείαστες θερμίδες, ισχυρίζονται οι ερευνητές.
Η έρευνα δημοσιεύτηκε στη διαδικτυακή έκδοση του Paediatrics.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο