Ένα νέο σενάριο βρήκαν απατεώνες για να εξαπατούν ανυποψίαστους πολίτες και να τους αποσπούν χρήματα Παραλίγο θύμα, αυτήν την φορά μια 65χρονη γυναίκα από το Ηράκλειο, η οποία σύμφωνα με την εφημερίδα “Πατρίς” δέχτηκε το τηλεφώνημα ενός άγνωστου άνδρα ο οποίος παρίστανε το γιατρό και της ζητούσε χρήματα για να σώσει την κόρη της.
Συγκεκριμένα ο άγνωστος της είπε πως η κόρη της είχε χτυπήσει σε τροχαίο και θα έπρεπε να χειρουργηθεί άμεσα για να μην χάσει το πόδι της. Μάλιστα της ζήτησε χρήματα για να κάνει το χειρουργείο μέσα στην επόμενη μισή ώρα καθώς το τραύμα της κόρης της ήταν πολύ σοβαρό.
Η 65χρονη, η οποία δεν έχει κόρη, θεώρησε ότι ο άγνωστος αναφερόταν στην γυναίκα του γιού της και απάντησε στον “χειρουργό” πως θα τηλεφωνήσει στον γιό της, προκειμένου να βρεί τα χρήματα. Εκείνος όμως επέμενε να την ρωτά αν έχει χρήματα στο σπίτι και να τα μετρήσει αμέσως, χωρίς να την αφήνει να κλείσει το τηλέφωνο.
Η γυναίκα αφού είπε στον “γιατρο” πως δεν έχει χρήματα στο σπίτι, του έκλεισε το τηλέφωνο και αμέσως τηλςφώνησε στον γιο της, ο οποίος τη διαβεβαίωσε πως όλα είναι καλά και πως αυτός που την κάλεσε είναι απατεώνας ο οποίος προσπάθησε να της αποσπάσει χρήματα.
Η 7η ΥΠΕ Κρήτης έξέδωσε ανακοίνωση για το περιστατικό με την οποία καλεί τους πολίτες να είναι επιφυλακτικοί σε κάθε τέτοια μορφή ανώνυμης επικοινωνίας.
“Με αφορμή δημοσιεύματα που αφορούν στην εξαπάτηση πολιτών στην Κρήτη από άτομα που χρησιμοποιούν την ιατρική ειδικότητα και λόγους ιατρικής αντιμετώπισης περιστατικών για να αποσπάσουν χρήματα, η 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης με στόχο την αντιμετώπιση και πρόληψη τέτοιων περιστατικών, συνιστά στους πολίτες, να είναι επιφυλακτικοί σε κάθε τέτοια μορφή ανώνυμης επικοινωνίας.
Τα Τμήματα των Πρώτων Βοηθειών των νοσοκομείων της 7ης Υ.ΠΕ Κρήτης, σε κάθε περίπτωση ανάγκης ενημέρωσης συγγενικού περιβάλλοντος για ατύχημα ή τροχαίο, ενημερώνουν επώνυμα και σε καμία περίπτωση δεν ζητούν χρήματα ή οποιαδήποτε μορφή αμοιβής για νοσηλεία ή την ιατρική αντιμετώπιση του ασθενούς.
Επίσης οι πολίτες που δέχονται παρόμοια τηλεφωνήματα συνιστάται να ζητούν το τηλέφωνο επικοινωνίας του Τμήματος της υγειονομικής μονάδας που τους κάλεσε και στην συνέχεια να επικοινωνούν προς επιβεβαίωση των παρεχόμενων στοιχείων.
Σε περιπτώσεις εξαπάτησης πρέπει απαραιτήτως να ενημερώνεται η Αστυνομική Διεύθυνση αρμοδίως, για την προστασία των υπολοίπων πολιτών.”