Η ιστορία, οι άνθρωποι και η ζωντάνια της Αθήνας είναι μερικά από τα στοιχεία της πρωτεύουσας, που προβάλλονται στο εξωτερικό μέσω των δράσεων της καμπάνιας με τίτλο “One city, never ending storieς”.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της σύμπραξης του Δήμου Αθηναίων, μεγάλης αεροπορικής εταιρίας, του διεθνούς αερολιμένα Αθηνών, καθώς και ενός οργανισμού στην Αμερική, με στόχο την τουριστική προβολή της πόλης.
Φέτος, η Αθήνα αναμένεται να υποδεχθεί πάνω από 5 εκατομμύρια επισκέπτες, κάτι το οποίο δεν έχει ξαναγίνει, όπως δήλωσε μιλώντας στον Αθήνα 9.84 ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, Αλέξανδρος Γαληνός.
Η καμπάνια προσπαθεί να αναδείξει την Αθήνα, ως μια ζωντανή πόλη με μια πολύ ενδιαφέρουσα σύγχρονη πολιτιστική σκηνή, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.
Ταυτόχρονα, εθελοντές του “This is my Athens” υποδέχονται τους ξένους επισκέπτες στο κέντρο της πόλης και στο αεροδρόμιο, δίνοντάς τους πληροφορίες για το πως να κινηθούν στην Αθήνα.
Εν τω μεταξύ, μέσω δέκα “επιδραστικών” Γερμανών χρηστών του Instagram, οι οποίοι συμμετείχαν από τις αρχές του χρόνου μέχρι και τον Ιούνιο στις δράσεις τις εκστρατείας, και οι οποίοι ανέβασαν στους λογαριασμούς τους φωτογραφίες από στιγμές τους στην Αθήνα, συγκεντρώθηκαν περισσότερα από 250.000 likes σε λίγες μόνο μέρες.
Μάλιστα, ένας από τους instagramers στις αναρτήσεις του ανέφερε ότι “Η Αθήνα είναι το επόμενο Βερολίνο της Ευρώπης”.
Βίκυ Παπαστεφάνου
athina984.gr