Στη σπουδαιότητα, αλλά και στη δυσκολία της κατασκευής του νέου τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών – Τρεις Γέφυρες, ο οποίος περιλαμβάνει και υπογειοποίηση επιμέρους τμήματος, αναφέρθηκε στη Βουλή ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Ειδικότερα, στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, σχετικά με τη σύμβαση έργου «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» (ΑΔ 2507), με αναθέτουσα αρχή την ΕΡΓΟΣΕ, ο υπουργός Μεταφορών άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μελλοντικών υπογειοποιήσεων και σε άλλα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου.
Επίσης, σε άλλο σημείο της ομιλίας του, ο κ. Σπίρτζης επανέλαβε την αντίθεσή του στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και στον «τεμαχισμό» του ομίλου ΟΣΕ….συνεχεια εδώ